spotlight

Saját fotó
Szombathely, Vas, Hungary
Onnan fogod tudni, hogy jól vagy, ha nem találsz senkit, akinek a helyébe lennél, És bármibe kerül, vagy akármi fáj, tudod, hogy élni lehet is, nem csak muszáj.'

2009. november 18., szerda

Marko Markovic



Ez az ember nagyon tud zenélni. Az a koncert életem egyik legjobb élménye volt. Tele volt a tér, mindenki táncolt, az 50 éves házaspár mellettünk újraélte a fiatalságát, a discozenén felnövő srácok tapsoltak és fütyültek.
Voltam már jó koncerteken, de ez nagyon új volt. Sokkal több és sokkal jobb. Utána úgy éreztem, napokig tudnám hallgatni.

Koncert után mentem a dolgomra egy barátommal, és 50 cm-re állt tőlem. És köszöntem, visszaköszönt és beszélgettünk. 5 mondat volt. És egy fantasztikus élmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése